lördag 14 november 2009

Klumpig, jag?

Ne inte alls tappade bara min dator i golvet förut så nu är den heelt död. Allvarligt jag blir vansinnig på mig själv. Vad håller jag på med? Två andra exempel på toltal klumpighet är i sommras när jag tappade kameran i toan samtidigt som jag spolade eller sommaren innan när jag tappade min mobil i havet när vi var ute och fiska. Och jag som bara älskar att lägga pengar på elektronik, not. Tur att jag sparade alla bilder på usb minnen för bara någon månad sen annars hade jag nog vart förstörd nu. Kan nog bli lite dåligt med bloggandet tills jag fått köpt en ny dator. Vill inte låna Jonas allt för mycket och på något sätt förstöra hans också. Jag lyckas ju med det mesta.

Igår var en bra fredag, var ute i Tjuvkil igen. Käkade en underbar fisksoppa, hembakat bröd och aioli. mm! Sen åkte badkläderna på och vi badade badtunna. Så mysigt och så varmt. Trevlig kväll på er, själv sitter jag faktiskt hemma helt själv men det kan jag gott ha. Hah, dumma Fridis!

2 kommentarer: