onsdag 2 september 2009

Från Söndag- Onsdag!

Ja, så fort har min vecka gått. Har inte haft igång datorn sen i söndags så nått måste jag väl ha gjort? Jo i måndags lämnade jag in nycklarna till mitt kära trollhättevägen. Kommer alltid ha en viss kärlek för den lägenheten, antagligen för att det var min första egna lägenhet. Kunde inte låta bli att ta några bilder, ska sätta in i fotoalbumet och kika tillbaka på om 40 år. Undra om man kommer skratta åt tapeten då!? Är ju redan trött på fondväggar.

Måndagen innehöll även ett bodypump pass med Jessica och därefter en supergod middag hos L & K. Varför är andras mat alltid godare? På tisdagen blev det en snabbis in till stan där jag bytte min skinnjacka från Jofama. Insåg att jag köpt den för att jag suktat efter den så länge och inte för att jag verkligen gillade den. Så nu sitter jag här hemma med 2 nya skinnjackor som jag funderar på. Ogillar starkt att jag har sådan fruktansvärd beslutsångest vilket jag definitivt ärvt av min underbara faster. På kvällen var det "kvällsmat/kalas" hos Diana som fyllde 8 år. Ja, och vips så var det onsdag och vi har just ätit tacos, vilket jag inte alls var sugen på. Jag vill ha en stor mör köttbit, med Bearnaisesås och potatisgratäng, ååååh ge mig! Nu, ner och hämta tvätten, yippie!

3 kommentarer:

  1. Det är sjukt mycket man vill ha nu innan hösten, var i stan idag, hittade massa fina skinnjackor jag vill ha :) ÅH!

    SvaraRadera
  2. Jaa vet, men det är så typiskt bara för hittar man väl en så hittar man plötsligt 10 till o det där med att välja är som sagt inte min starka sida ;)

    SvaraRadera
  3. Hej! Detta var Jonathan från Bring Express i Göteborg, vi har ett batteri från elgiganten som vi gärna vill byta ut. Har inget telefonnummer till dig heller, hittar dessutom inget på eniro, Kan du kontakta oss på 031 700 81 14, för bokning av tid.

    SvaraRadera