onsdag 30 september 2009

Köpförbud!

Fikade med Becca, Soffi och Cissan idag. Älskar att fika :) Gick in på MQ och JC 15 min innan de stängde och fick med mig ett par jeans och en kofta hem. Har denna månaden handlat två par jeans, ett par jeansleggings, två koftor, ett par skor, en väska, ett par skinnhandskar och två t-shirts. Okej så mkt brukar jag inte handla i vanliga fall men nu får det fan vara nog. Medans andra blir lyckliga av att shoppa får jag mest ångest. Eftersom jag inte använder privatkläder i mitt jobb så får jag bara tillfälle att klä upp mig på helgerna och de få kvällar i veckan man träffar vänner. Detta gör att jag ofta hinner tröttna på mina köp innan jag ens fått tillfälle att använda dem, bara av att se dem hänga i garderoben. Är det bara jag som har detta problem eller är det någon som håller med? Nu råder iallafall köpförbud för min del. Där med basta!

2 kommentarer:

  1. Det blir ofta så att man köper grejjer som man knappt avdvänder, har många plagg i garderoben med lappen kvar. inte okej :)) puss.

    SvaraRadera
  2. Sv: Yes, då hade jag städat rejält. Om du köper lägenheten så ingår stövlarna ;) haha!! Vet inte varför fotografen valde att ha med dem på bild, lite dekoration kanske :) Ha en bra helg frida. får ses någon dag med alla tjejerna eftersom jag inte hann fika med er sist.. puss

    SvaraRadera