fredag 2 oktober 2009

Mina fedagsmåsten!

Varje fredag i säkert två års tid nu, med enstaka undantag har jag köpt tidningarna Klick och Fredag. Inte för att det är världens bästa tidning utan för att det numera är en självklarhet för mig. Att komma hem från jobbet, koppla av på soffan en stund och bläddra igenom tidningarna är underbart. Total nervarvning inför helgen! En rolig uträkning visar att jag lagt ca 2000:- på Klick och fredag under dessa två åren. Önödiga pengar? Nej 20:- i veckan är ju likamed ingenting. Någon annan med samma behov eller något annat knasigt fredagsmåste? :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Yes, sitter vid min nya dator nu.mini mini är den. Men söt :) Fredags tidningen är rolig at läsa såhär på en fredag, har också den hemma :) ha en mys fredag. puss

    SvaraRadera
  2. ja mariette är grym! Men det är så många som är as bra! Hon hade vart riktigt söt utan flätorna ja :) Men vad hände med Camilla? Why? Varför fick hon vara med? aaaargh!

    SvaraRadera