torsdag 8 oktober 2009

These boots are made for walking...

Idag har jag syndat. Åkte in till stan efter jobbet och köpte på mig dessa boots men det var jag värd tycker jag så inget dåligt samvete här inte. Skymtade Kleerup som satt och fikade i Haga, en riktig glo uggla är jag. haha! Sjuk frustrerad på vägen hem av alla köer. Dagens ilandsproblem är definitivt sega människor, aah klarar inte av dom, när dom aldrig svänger eller bromsar ner 500 hundra meter innan dom ska av. Fast värst är nog folk i mataffären som bara går runt o möser och står i vägen med sina kundvagnar. Kan väl tillägga att jag är en rätt stressad person, gillar när allt går fort fort fort så i själva verket är det väl kanske jag borde tagga ner lite. Idag skippar jag träningen och bara njuter av att vara hemma.

Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. Riktig snygga :) boots gillar vi!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga! Vart har du köpt dom?

    SvaraRadera
  3. I en liten boutiqe i Haga. Fanny Michel tror jag den hette. Jag är riktigt nöjd :)

    SvaraRadera
  4. äckligt snygga.. Vill meeeeeed ha :)
    Tror du jag får för kentis???????

    SvaraRadera
  5. Snygga boots! Det där med stressandet känner jag igen, jag är exakt likadan. Hatar långsamma människor haha =) Kramar Micaela (Elofsson)

    SvaraRadera
  6. Jennifer: Kent som är så snäll ger nog med sig men själv dina gamla först, hehe ;-P

    Becca: 1095:- tror jag dom kosta så det var ett bra pris men jag tror dessvärre redan dom är slut eftersom har hade en lång lista på folk som "bokat" dom, jag har väntat i flera veckor. Men gör ett försök vettja. Har du över strl 39 så är det nog inte helt omöjligt :)

    Micaela: Tackar, kul att du kommentera :)

    SvaraRadera