onsdag 21 oktober 2009

Jag har blivit lurad...

Finns det något värre än mobilförsäljare som nästan drar i en utanför mataffärerna? Jag brukar alltid gå raskt förbi men igår fastande jag och kom hem med nytt abonnemang och ny telefon. Den jäkeln lurade på mig något internetprogram och högre inträdesavgift än normalt.. märkte jag när jag kom hem. Det kanske blir billigare än vad jag betalar idag men imon ska jag ringa och säga att jag inte vill ha det. Bara för att, för att han lurade mig. Ska det vara så ska det vara på mina villkor...



3 kommentarer:

  1. haha! jag har alltid undrat vad det är för typer som faktiskt stannar och fastnar för säljsnacket... det är ju duu fridis! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha så är det inte, trodde aldrig jag skulle gå på något sånt. Vet inte vad som hände :P Nu är det uppsagt iallafall. Hoppas Jeffi har ett pang erbjudande till mig!? :)

    SvaraRadera