fredag 16 oktober 2009

Friday im in love.

Cisselina ringde imorse och ville gå på afterwork idag. Hade verkligen varit superkul eftersom vi inte haft "egentid" på mycket mycket länge. Men fredagar alltså, jag orkar verkligen inte göra någonting. Älskar att komma hem efter jobbet och veta att man inte ska gå ut mer på dagen. Käka gott, mysa i soffan och kika på tv. Ska dessutom jobba imon så det var nog ett bra val ändå.

Idag har jag som sagt vart i butik. Mölnlycke med omnejd. Tog en sväng förbi Ica kvantum i Landvetter. Stod på kontoret och pratade med chefen, diskuterade b la den nya Ica reklamen med mongot, vad tycker ni om den? Fick se de kommande avsnitten och jag tycker fortfarande inte att det är sådär jätte roligt. I vilket fall så kom Anette från förra årets Ensam mamma söker in och lämnade några papper till chefen. Hon var tydligen kassa chef där så kärleken sprirar nog ännu mellan Anette och Rickard. Jag och mina små b/c-kändis spaningar. Haha! Trevlig kväll allihoppa.


1 kommentar:

  1. haha jag såg henne och hennes dotter för inte så länge sen heller på H&M :p

    SvaraRadera